4 de gener del 2020

1ª Ruta amb tota la familia a Port Aventura.

Han arribat les vacances de Nadal 2019. Aquest any, disposem de pocs dies de festa, i com que coincidim 2/3 dies, tots els membres de la família junts, hem decidit anar a Port Aventura.

I anem amb l'Autocaravana ( 1ª experiència en família complerta amb la AC ). On intentarem aprofitar-ho el màxim. Per cert... ( Ja tinc les entrades pels dies 2 i 3 a Port Aventura + Ferrari Land ). " Internet = descomptes".

El dimecres dia 1 de gener a la tarda/vespre, preparem les coses per marxar, i així l'endemà no ens hem d'aixecar tant aviat i podem aprofitar més el dia.
Entre les 17 i les 18 hores, sortim de Castellfollit en direcció a Salou. Es un viatge curt, d'unes 2/3 hores.
A les 20:00 hores aproximadament, hem arribat a Vila-seca/Salou (tram de Barcelona-Tarragona per Autopista AP7). A la mateixa AP7 agafat la sortida on posa "Vila-seca / Salou / Port Aventura.

Trobant-nos per aquella zona, i com a punt de referència de molts usuaris de AC, he decidit anar a un gran centre comercial ubicat just al davant del mateix parc d'atraccions, on hi ha un Decathlon, una Bolera, un Mercadona, entre d'altres, i sobretot un gran aparcament on si poden estacionar Autocaravanes, Campers, etc... i fer la pernocta allà. (GRATUÏT)
Una altre opció seria entrar dins el pàrquing d'Autocaravanes del Parc d'atraccions (de pagament).

Una vegada allà, s'ha donat voltes pel centre comercial,i fet temps per sopar. Seguidament em sopat, jugat amb algun joc de taula i passat una estona agradable en família, fins anar a dormir.

Dia 1 - ( 2 de Gener ).
Al matí  i una vegada tots aixecats, s'ha anat a comprar el pa + bolleria,  per poder-ho menjar per  esmorzar "recent fet". Havent esmorzat, anem en direcció al parc d'atraccions.

En el recinte de Port Aventura, com que ja tenim reservada una plaça d'estacionament a l'aparcament (zona per autocaravanes, campers i NO CARAVANES ), anem directament a la recepció, i aquests molt amablement, ens ubiquen el lloc per posar-nos.
Cal dir que en aquest parquing, hi han tots els serveis, wc, llum, aigua, buidament d'aigües brutes etc... ( bé de preu si es té reservat ).

Un cop enxufat a 220v, i tot a punt, iniciem l'estada a Port Aventura. Son les 10:30 hores del matí i ens espera tot un dia d'emocions.

Ha estat un dia on em caminat molt, estem molt cansats, i tot per gaudir del parc, per aprofitar el temps, i on ens hem atrevit a pujar a totes les atraccions més atrevides per nosaltres 4. Hi ha hagut moments i atraccions molt divertides i amb grans emocions, cosa que en fa especial, aquest parc d'atraccions. A les 19 hores i per acabar el dia, horari en que es tanca el parc, em anat fins a la zona del Mediterrani, lloc a on es fa un espectacle de vaixells/carrosses, amb els tres reis de l'orient i vàries activitats més, en el llac artificial ubicat en aquesta zona. Un cop finalitzat, em tornat a la AC. Seguidament em sopat i llavors s'ha descansat, fent cadascú el que més li agrada

Dia 2 - ( 3 de gener ).
S'ha iniciat igual que l'anterior, esmorzant, i preparant la AC. Seguidament hem sortit de l'aparcament utilitzat només per Autocaravanes i Campers, i ens em traslladat a l'aparcament general de cotxes, on ja hi ha un racó per les AC,i que es més a prop de l'entrada general de Ferrari Land.
Un cop a punt, em fet tot el dia dins del parc, amb la diferència de que avui tocava a Ferrari Land. La veritat es que ha estat molt bé, sobretot l'atracció més espectacular i més "BRUTAL" que hi ha "la RED FORÇE", que ha estat Genial ! Un cop pujat amb aquesta, les altres semblen poca cosa.
S'ha visitat tot el recinte de Ferrari Land, pujant a les atraccions més atrevides, anant al museu, i d'altres. A punt d'arribar al migdia i ja havent-ho vist tot, s'ha tornat al recinte de Port Aventura on continuem pujant i passejant pel parc fins arribar quasi a les 18:00 hores, moment en què finalitzem l'estada a Port Aventura, i retornem cap a casa.

Cal dir que durant l'estada de dos dies que hem passat a Port Aventura, no recordo haver tingut mai tant de fred (hores diürnes) com aquests dies. Sort que ja anàvem amb peçes de roba i amb l'idea de que això podia passar. A més, aquests dos dies, el parc ha estat ha rebentar de gent, per la qual cosa recomano escollir si es pot, uns altres dies per anar-hi. Doncs hem fet grans cues per pujar a les atraccions i això cansa, molesta i esgota molt.

Respecte a la AC, es la 1ª vegada que utilitzem la calefacció, i realment ha anat molt bé, tot i que ara només falta graduar-la més acuradament.

Dit això, s'ha tornat a Castellfollit de la Roca (casa) tranquil·lament, i ja estem a l'espera de quin serà el pròxim destí per anar.