17 de desembre del 2019

NADALENKA 2019. ( MUFLONS/CAMPI QUI PUGUI )

Aquest passat diumenge dia 15 de desembre, vam celebrar la 2ª trobada "NADALENKA 2019".

Una trobada, que ens va aplegar a un grup de 23 persones en total. Tots ells gent sana, que practica un esport, ja sigui la BTT, la bicicleta de Ctra, o el RUNNING.
(Aquesta trobada, consisteix en fer una ruta, uns amb btt i els altres fent running, i que en el decurs de la mateixa, hi ha varis punts on ens trobem tots).

Doncs bé, un cop ja quedat per "whatsapp" , ens disposàvem a iniciar la diada. Eren les 7 del matí i ja es començava a veure  algun llum pel poble. Ja hi havia alguna bicicleta que anava fins el punt de sortida.

A les 07:15 hores s'havia quedat per fer el reagrupament (1er punt de trobada) i iniciar el camí de sortida fins al Restaurant "Can Bundancia" ubicat a la Ctra, de Castellfollit de la Roca a Oix. Tot anava programat i amb l'horari previst.

Un cop allà, ens esperava un esmorzar (tentempié), preparat pel company (Gascon), per iniciar bé la ruta. On hi havien pastes vàries, sucs de fruita, cafè, etc...

RUTA:
Havent esmorzat, iniciàvem la ruta, sortint del Restaurant, agafant la ctra i en direcció a Coll de Carrera, fins arribar al desviament de "Can Malcasat", lloc per on pujàvem per un 1er tram de pujada dels que fan suar. Un cop passat la barraca de Can Malcasat, anàvem pujant amunt, fins arribar a un (1er) desviament que hi ha a la dreta i que ens porta al Mas d'Oliva Giberta. Passem pel costat del mas, i a uns metres agafem un corriol, que ens porta a la carretera d'Oix. Ja a la ctra d'Oix, baixem un tram de 50/100 metres i agafem un corriol que ens queda al costat esquerre. Anem pujant pel corriol, vorejant la ctra, fins arribar a dalt on hi ha el desvío per anar a Santa Barbara de Pruneres.

Seguidament continuem, i agafem la pista que ens porta fins a Santa Barbara i arribem a l'ermita, lloc a on hi ha un refrigeri de "CIBADA en ampolla" i "CAVA", (amb les seves copes corresponents), també hi ha alguna xuxeria.
Allà fem una aturada per fer  uns "Brindis" per desitjar salut, kms, moments com aquests, i fer un descans. Fem fotos de grup (imatges adjuntes).

Una vegada acabat, començem la baixada. Uns corrents i altres amb btt, per uns corriols espectaculars, plens de zigues-zagues, divertits i a on un "amant de la btt", en queda molt satisfet.
Fins arribar a la carretera d'Oix i a pocs metres del Restaurant  "Can Bundanci", lloc a on hi ha la parada final, i on ens espera l'esmorzar-dinar "NADALENKA 2019. On toca riure, gaudir i passar-ho bé amb la companyia.

Ha estat una ruta divertida, de pocs kilòmetres pero amb els seus llocs puntuals de pujades, corriols, pistes, etc... que en fan una sortida agradable i divertida si la fas en grup, i una sortida per suar i fer esport, si es fà tot sol.

Així doncs, esperem retrovar-nos moltes vegades més. Gràcies als organitzadors. Sous l'òstia.